×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به کسی رأی دهید که فردای قیامت بتوانید جواب دهید | آیت الله هاشمی علیا | عترتنا

به گزارش خبرنگار عترتنا؛ آیت‌الله «سید علی اصغر هاشمی علیا» تولیت و موسس حوزه علمیه حضرت قائم (عج) چیذر تهران، شامگاه سه شنبه ۱۲ تیرماه در پایان جلسه هفتگی درس اخلاق خود با توجه به انتخابات روز جمعه گفت: از خدایا بخواهید که خدا دل‌ها را بیدار و هشیار کند و چشم‌ها را بینا و گوش‌ها را شنوا کند که مردم با دقت رأی بدهند.

وی تأکید کرد: فردای قیامت رأی ما حساب دارد و اینطور نیست که همینطور به هر کس دلتان خواست رأی بدهید! قیامت رأی‌های ما به حق یا ناحق حساب دارد و در قیامت باید جواب دهید. خداوند در آیه ۷ سوره زلزال می‌فرماید: «فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیْرًا یَرَهُ؛ پس هر کس به وزن ذره‌ای نیکی کرده باشد آن را می‌بیند.» و در آیه ۸ همین سوره می‌فرماید: «وَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ شَرًّا یَرَهُ؛ و هر کس به وزن ذره‌ای بدی کرده باشد آن را می‌بیند.» پس بدانید ذره‌ای خوبی یا بدی کنید نتیجه آن را می‌بینید و باید جواب دهید!

این استاد اخلاق افزود: رأی دادن یا ندادن امروز با این بساطی که دیروز یک عده می‌گفتند رأی ندهید اما امروز می‌گویند رأی بدهید حتما یک نکته‌ای در آن هست! حتما یک چیزی در آن است که امروز می‌گوید رأی بدهید! پس دقت کنید به کسی رأی ندهید که قیامت جلوی ما را بگیرند و بگویند چرا به فلانی رای دادید؟! حتی این امضاها و طرفداری‌ها و رأی دادن‌ها فردای قیامت حساب و کتاب دارد و باید حواستان را جمع کنید.

پایان پیام/.

شبکه های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام  / کانال ایتا  / کانال سروش  / پیچ اینستاگرام / آپارات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.