×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی طی سخنانی نسبت به طوفان تبلیغات گمراه کننده دشمنان جهت تضعیف اراده و اعتماد ملت ها هشدار داد.


هشدار آیت‌الله مدرسی نسبت به طوفان تبلیغاتی گمراه کننده دشمن ضعفبه گزارش پایگاه تحلیلی عترتنا / مراجع معظم تقلید: آیت الله «سید محمدتقی مدرسی» از مراجع معظم تقلید شیعیان در سخنرانی هفتگی خود که به صورت ضبط تلویزیونی از دفتر کربلا پخش شد با اشاره به اصلاح جامعه و از بین بردن نقاط ضعف موجود در آن گفت:  قدم اول در اصلاح جامعه از بین بردن نقاط ضعف همچون اختلاف، ناامیدی و سستی اراده است. جوامع ما با این ضعف‌ ها رو به رو است و در گذشته غلبه بر این نقاط ضعف ساده بود، اما امروز با وجود اراده‌های خارجی این غلبه تبدیل به چالش شده است.

معظم‌له  اظهار کرد: طوفان‌های تبلیغاتی گمراه‌ کننده بر سرزمین‌های ما هجوم آورده‌اند و هدفی جز تضعیف اعتماد به نفس ملت‌ها ندارند. و ملت‌ها را در مقابل استعمار ضعیف و بی‌اراده به تصویر می‌کشند و با نفرت‌پراکنی در اتحاد مردم اختلال ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: همه ما واقف هستیم که چگونه دشمن بین طائفه‌ و قومیت‌های مختلف در عراق تفرقه ایجاد کرد. در حالی که مردم عراق در گذشته در سایه ظلم عثمانی و استعمار بریتانیایی و نیز سلطه دیکتاتوری، همواره متحد و یک‌دل بودند. این سیاست کثیف تفرقه‌افکنی در سایر کشورهای منطقه نیز در حال اجرا است.

این مرجع عالیقدر تقلید گفت: ببینید چگونه رسانه‌های غربی برای از بین بردن اعتماد به نفس عراقی‌ها، فساد مسئولان عراقی را برجسته می‌کنند، در حالی که بر سرقت و خیانت شرکت‌های غربی در عراق و همچنین قراردادهای خائنانه آن‌ها سرپوش می‌گذارند. میلیاردها دلار از دارایی‌های عراق را به بهانه بازسازی کشور و اصلاح شبکه برق به سرقت برده‌اند و سخنی نمی گویند.

آیت الله مدرسی همچنین آنچه را که باعث اراده و همت امت می‌شود، توکل بر خداوند سبحان و استمداد از نور الهی که در قرآن و عترت نمود دارد، برشمردند و بیان کرد: محبت به امام حسین علیه السلام و احیای شعائر ایشان، توکل بر خداوند و اعتماد به نفس و پایبندی به ارزش‌ها و وحدت می‌توانند ما را در برابر چالش‌های بزرگ قدرتمند کند.

وی در پایان با اشاره به راه های پیروزی امت های اسلامی گفت: ارزش‌های متعالی همچون شهادت در راه خدا و دفاع از مظلوم و نیز قیام در برابر طاغوت امکان پیروزی امت را فراهم می‌کنند.

پایان پیام/.

شبکه‌های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام / کانال ایتا  / کانال سروش  / پیچ اینستاگرام

دیگر مطالب سرویس مراجع معظم تقلید را اینجا کلیک نموده و بخوانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.