×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آیت الله شیخ محمد علی جاودان از اساتید اخلاق و تاریخ اسلام شهر تهران در پاسخ به پرسشی جهت چگونگی توسل به حضرت عبدالعظیم (ع) توصیه ای را بیان نمودند که در ادامه می آید.

چگونگی توسل به حضرت عبدالعظیم(ع) در بیان آیت الله جاودان عترتنابه گزارش پایگاه تحلیلی عترتنا / عترت: آیت الله شیخ محمد علی جاودان از اساتید اخلاق و تاریخ اسلام شهر تهران در پاسخ به پرسشی جهت چگونگی توسل به حضرت عبدالعظیم (ع) توصیه ای را بیان نمودند که در ادامه می آید.

متن این پرسش و پاسخ به شرح زیر است:

با سلام و عرض ادب سوالی که دارم از محضر شما این است که بنده حاجتی دارم و می خواهم به حضرت عبد العظیم متوسل شوم بهترین راه توسل به ایشان چیست راهنمایی بفرمایید؟ با تشکر از شما و دوستانی که این سایت خوب را راه اندازی کرده اند ممنون

آیت الله جاودان در پاسخ فرمودند:
توسل به حضرت عبدالعظیم علیه السلام با همان زیارت ایشان حاصل میشود در واقع ما با توسل، آن بزرگ و ولی خدا را واسطه بین خود و خدای متعال قرار میدهیم پس شما به زیارت ایشان مشرف میشوید زیارت میخوانید دورکعت نماز باتوجه میخوانید و به ایشان هدیه میکنید قدری قرآن میخوانید مثلا سوره یس باتوجه و آن را به حضور ایشان هدیه میکنید و مهم در این مسئله توجه و اخلاص است.

*منبع: پایگاه اطلاع رسانی معظم‌له

پایان پیام/.

شبکه های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام / کانال ایتا  / کانال سروش  / پیچ اینستاگرام

دیگر مطالب سرویس عترت را اینجا کلیک نموده و بخوانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.