×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آیت‌الله ناصری دولت آبادی از اساتید برجسته اخلاق اصفهان در مراسم رونمایی از کتاب “ادبستان کساء” راهکاری را برای رفع حوائج و مشکلات بیان نمود.


راهکار آیت الله ناصری برای رفع حوائج و مشکلات

به گزارش پایگاه تحلیلی عترتنا / در محضر علماء: آیت‌الله محمد علی ناصری دولت آبادی،از اساتید برجسته اخلاق شهر اصفهان، روز گذشته طی مراسمی از کتاب “ادبستان کساء” که شامل هفتاد نکته تربیتی از حدیث شریف کساء با محوریت خانواده، است رونمایی کرد.

رفع مشکلات با مداومت بر خواندن حدیث کساء

این استاد برجسته اخلاق شهر اصفهان، در این مراسم ضمن تجلیل از نویسنده کتاب بابت انتخاب این سبک برای نشر فضائل اهل‌بیت(ع)، اظهار کرد: حدیث کساء روایتی بسیار معتبر و موثر محسوب می‌شود که برای برآورده شدن حوائج و رفع مشکلات، مداومت بر خواندن آن نافع است. ضمن اینکه ترویج نام و یاد حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین(ع) عملی ارزشمند به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: وظیفه اهل علم این است که تلاش کنند از طریق ارتباط با ولایت، مراتب توحید را طی کنند. برای این کار، به انقلاب درونی نیاز است؛ یعنی توبه از اعمال گذشته، انجام واجبات، ترک محرمات، خلوص در عمل و استغاثه به امام زمان(عج) در جمیع مشکلات.

امام زمان(عج) نماینده حضرت حق در عالم وجود

این استاد اخلاق حوزه بیان کرد: امام زمان(عج) نماینده حضرت حق در عالم وجود است. عالمی که ما در آن زندگی می‌کنیم، یک ماه و یک خورشید دارد، ولی عوالمی هست که چهل ماه و چهل خورشید دارند و حضرت مهدی(عج)، امام آن عوالم نیز هستند. بنابراین، ارتباط با امام زمان(عج) بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله ناصری ادامه داد: برای داشتن خلوص در عمل باید فکر کنیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا خلوص وارد قلب‌مان شود. انجام واجبات و ترک محرمات سهل است، این خلوص است که اهمیت زیادی دارد و با توسل به امام زمان(عج) می‌توان به آن دست یافت.

پایان پیام/.

شبکه های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام  / کانال ایتا  / کانال سروش  / پیچ اینستاگرام

دیگر مطالب سرویس در محضر علماء را اینجا کلیک نموده و بخوانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.