×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دشمن دین را نشانه کرده است به گزارش خبرنگار عترتنا؛ مهدی توکلی واعظ و سخنران دینی صبح امروز دوشنبه ۱۱ مهرماه طی سخنانی در حسینیه انصار الزهرا(س) تهران با اشاره به اغتشاشات هفته‌های اخیر گفت: در این اغتشاشات یک عده دنبال این هستند که روسری را کامل بردارند! این اغتشاشات دقیقا مقابله با دین است و دقیقا مقابل دین ایستاده اند! یک وقت یک عده از مردم به خاطر گرانی‌ها اعتراض دارند و از شدت گرانی وو مشکلات مالی برای خود و خانواده‌های آن‌ها بوجود آمده که حق دارند، معترض هستند، اما الان یک عده بیرون آمده‌اند و اعتراض را اغتشاش کرده و روسری بر می‌دارند!

وی تاکید کرد: این اغتشاشگران الان با نظام و گرانی و فوت آن خانم هم اصلا کاری ندارند و می‌خواهند ریشه دین را بزند و دین اسلام نباشد.

هدف دشمن از اغتشاشات اخیر

توکلی با بیان اینکه هدف اصلی از این شلوغ کردن‌ها بی‌دین کردن جامعه است، اظهار کرد: مطمئن باشید اگر الان در موضوع برداشتن روسری کوتاه بیایید، چند سال بعد می‌گویند ما بهشت نمی‌خواهیم برویم اما می‌خواهیم مشروب فروشی‌ها و قمارخانه‌ها باز شود، اگر هم باز نکنید مثل جریان برداشتن روسری دوباره بانک‌ها را آتش می‌زنیم. کاملا مشخص است که با نظام کاری ندارند و می‌خواهند دین نباشد!

وی ادامه داد: امروز بحث و موضوع آن‌ها بی‌حجاب شدن دختران است و همه پولدارها که شکم‌های آن‌ها در سایه همین نظام و انقلاب سیر شده و مرفع شده اند، در خیابان‌ها هستند! و مشکل اساسی و خواسته اصلی آن‌ها هم این است که روسری نباشد!

این واعظ دینی با اشاره به هدف دشمن از این اغتشاشات بیان کرد: تازه از روسری شروع کردند که کم کم دین را از بین ببرند و کشور شیعی فسادخانه شود! اما جای تاسف است وقتی اعتراضات از خواسته اصلی به این سمت کشیده شده چرا یک عده متدینین یا سکوت کرده یا از اغتشاشات دفاع می‌کنند و پشت آن‌ها هستند! امروز بحث دیانت است و یک عده شکم سیر برای بی‌دین شدن کشور به خیابان آمده اند، در صورتی که مناطق پایین شهر آرام است.

تلاش دشمن برای بی حجاب شدن دختران شیعی

وی افزود: تمام دشمنان امروز بسیج شده‌اند و هزینه هم می‌کنند که کشور شیعی بی‌حجاب شود، یک عده هم نگویند حالا چهار تا تار مو بیرون بودن چه می‌شود؟! دشمن از همین تار مو شروع کرده است و با تمام قدرت و توان وارد میدان شده که دخترهای شیعی روسری را بردارند! و وقتی این روسری برداشته شد این دختر بی‌حجاب فردا که مادر شود دیگر فرزند متدین به دنیا نمی‌آورد!

توکلی به خطر بی‌حجابی اشاره و بیان کرد: از همین بی‌حجابی چشم چرانی در جامعه شروع می‌شود و باعث نزدیک شدن به زنا می‌شود. به همین دلیل دشمن می‌خواهد جامعه بی‌حیا و فاسد شود و دیگر غیرت و شجاعت نباشد که در آن قاسم سلیمانی‌ها متولد نشود!

وی تصریح کرد: دشمن از ما سیلی خورده است و می‌دانند این سیلی از ایمان و دین بوده است و برای همین می‌خواهد جامعه بی‌حجاب و بی‌حیا شود و این دختران بی‌حیا و بی‌حجاب شده دیگر فردا روز که مادر شدند همت‌ها و سلیمانی‌ها از آن‌ها به دنیا نمی‌آید و دشمن همین را می‌خواهد. نظام و انقلاب نگفته که حجاب اجباری و واجب است این را دین اسلام گفته است و دشمن امروز دین را نشانه کرده است.

دفاع از اسلام و دین هدف نهضت امام راحل

توکلی با بیان اینکه امام راحل به خاطر دین قیام کرد، گفت: امام راحل سال ۱۳۴۲ به خاطر گرسنگی و گرانی‌ها قیام نکرد بلکه گفت‌ای مراجع بزرگ و علمای بزرگ، اسلام در خطر است و به داد اسلام برسید! امروز هم می‌بینید با این رفتار دشمن و اغتشاشات اخیر اسلام و دین به خطر افتاده است. نمی‌توان سکوت کرد باید از دین دفاع کرد.

وی ادامه داد: رواج بی‌بند و باری و فساد در جامعه باعث می‌شود ۵۰ سال دیگر همین مجالس حسینی هم نباشد و کسی یا حسین (ع) هم نگوید و دشمن می‌خواهد اسلام محو شود.

دفاع از دین هدف قیام حسینی

این واعظ دینی به قیام امام حسین (ع) اشاره و گفت: حتی امام حسین (ع) هم برای گرسنگی مردم قیام نکرد بلکه حضرت فرمودند دین در خطر است و برای دفاع از دین قیام کردند. امروز هم ما باید به فکر دین باشیم، نگران دین باشیم که دین امروز به خطر افتاده است.

وی افزود: پای همین روضه‌ها وقتی روضه خوان می‌گویند حضرت زینب (س) را به بازار آوردند همه ناله می‌کنید و اشک می‌ریزید در صورتی که دخترانتان در دل بازار و بازار گردی هستند! یک عمر برای حضرت زینب (س) گریه کردید اما آخر نفهمیدید حضرت زینب (س) کیست و دخترانتان کشف حجاب کرده به خیابان آمدند.

دعوا و اغتشاش به خاطر بی‌دین کردن کشور شیعی

توکلی با بیان انکه این همه دعوا و اغتشاش به خاطر بی‌دین شدن است، گفت: اصلا یک گرفتار در بین این افراد اغتشاشگر نبود و خیابان‌های بالای شهر شلوغ شد و دعوا هم سر کشف حجاب است، آیا این راه اهل بیت (ع) است؟! آیا این سیره امام زمان (عج) است؟!

وی ادامه داد: امروز مرفعینی که بیشترین بهره و استفاده را از این انقلاب بردند به خیابان آمده و همه هم طلبکار هستند اما محرومین اکثرا ناراحت این اوضاع هستند.

وی افزود: الان یک رئیس جمهور بیاید و بگوید من حجاب را بر می‌دارم همه به او رای می‌دهند و رای بالایی می‌آورد و این نشان می‌دهد که ما امام زمان (عج) را هم نمی‌خواهیم چون حضرت هم تشریف بیاورند می‌گویند خانم‌ها باید حجاب داشته باشند. اما معلوم است ما هم صادق نیستیم و دنبال کشف حجاب هستیم.

*اختصاصی عترتنا

پایان پیام/.

شبکه های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام  / کانال ایتا  / کانال سروش  / پیچ اینستاگرام

منبع خبر : اختصاصی عترتنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.